Mote

Mote er, ettersom jeg har forstått, noe som endrer seg hele tiden. Den kan ikke være lik som den var for ett år siden.
Å kle seg moteriktig ser etter min mening ofte ut som om man har rotet i klesskapet i blinde. Visstnok er det sånn at om man har lange nok bein, masse penger eller riktig navn så kan man kle seg akkurat som man vil, og folk vil gispe i beundring og nikke i enighet om at dette er det neste store.


Bleieshorts, denne bør du skaffe deg før sommeren om du ønsker å følge med i tiden!

Dette bør du gjøre om du ønsker å ha en god moteblogg:
– legg masse linker i bloggen din til forskjellige nettbutikker (pass på at alle er affiliatelinker, sånn at du tjener penger og klikk på at du så generøst viser leserne dine hva du «ønsker deg», det er også veldig kjekt å «ønske seg» mye hver uke sånn at man kan tjene ekstra penger). Pass på at du merker dem med bitteliten «reklame» sånn at du ikke kan få pekefinger for skjult reklame
– bruk engelske uttrykk istedet for norske så ofte som mulig
– du MÅ ha et kamera med selvutløser, evt. mange venner som kan ta bilder av deg hver dag
– post innimellom om at det er «det indre» som teller og at alle klærne og skoene dine egentlig ikke er så viktige, på denne måten vil leserne dine beholde sympatien for deg og ikke tro at du har blitt helt fortapt i overfladiske ting. Win win!
– i likhet med punktet over, nevn at normalprisede butikker som Next, H&M og lignende «har jo mye fint og bra og du handler der innimellom» (jaaaa) sånn at leserne dine føler de har mer til felles med deg og tror at du av og til bruker litt billigere ting enn alt det du poster bilder av
– finner du noen kule, dyre sko som ingen andre har råd til, sørg for at du ikke bare kjøper det ene paret men gjerne tre par i forskjellige farger! Det er jo tross alt nødvendig og du kommer helt sikkert til å bruke alle tre parene mange ganger.
– vær utrolig SNILL, gi bort ting andre folk har sendt deg gratis og som du ikke har interesse av å beholde selv
Ikke minst: innbill alle rundt deg at det er helt normalt å ha over 40 par med sko, og seksten (pluss, pluss pluss) nye «outfits» hver måned.
Jeg er såklart veldig nedbrutt over at ingen sender meg gratis produkter, og at jeg ikke har råd til å bruke forskjellige klær hver eneste dag i måneden. Jeg får fortsette å blogge om de billige gardinene mine til andre folk som i likhet med meg sitter og håper på å bli berømte for ingenting en dag i fremtiden!
Er nødt til å runde av her, i følge min travle tirsdagsplan skal jeg nå nemlig….hmm…………………

Hadde jeg gått nedover gata kledd i dette ville folk mest sannsynlig trodd at jeg var en harry løstøs som luktet vondt.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Mote

  1. Marit sier:

    Smaken er som baken…og treningsklær er både praktisk, anvendelig og behagelig å gå med.
    Det er fint lenge siden noe jeg kunne indentifisere meg med var mote gitt. Gjesp!

  2. Camilla sier:

    Et fantastisk bra innlegg!
    *Follow*

  3. Ha ha ha ha…like it:-))))

  4. Trine Lise sier:

    Hahahaha. Jeg lo meg skakk! Knall innlegg kjære kusine:)

Legg igjen en kommentar

