Vi prøver igjen

Etter at det ikke ble noen valp forrige gang, så tok vi en pause fra hundeletingen og tenkte på andre ting. Jeg begynte å kikke nærmere på rasen boerboel, og vi bestemte oss for å besøke noen oppdrettere som bor rett nord for London. Jeg hadde samme skepsisen som jeg hadde med bullmastiff, men etter å ha sett flere hunder og snakket om hva man kan forvente ble jeg nok en gang beroliget. Oppdretter hadde en 2,5 mnd gammel hannhund fortsatt til salgs, men pga. ferie bestemte vi at det var dårlig timing. Vi ønsker jo å være så mye sammen med den som mulig og hvertfall når den er ung.
Derimot ventet de også et kull noen uker senere, så vi satt oss på venteliste der. Riktignok med noe lave forventninger, ettersom vi ikke visste om kullet før veldig sent. Vi var heldige, 11 valper ble født og vi klarte akkurat å bli sistemann på lista 🙂 Alle tispene er tatt, så vi må ha hannhund (til Steves store lykke, om vi noengang må vaske tissen så får det være hans jobb!).
Vi var på besøk på søndag og da fikk vi enda bedre nyheter, vi hadde blitt flyttet fra sistevalg på hannhund og opp til andrevalg! Jeg har sett fra tidligere at de har veldig jevne kull, men det er veldig kjekt å kunne få velge, og ikke bare ta den som «blir igjen».
Tror vi skal kalle den Marvel, altså med engelsk uttale. Ordet har fin betydning og Steve er også massiv fan av tegneseriene til Marvel.

Steve og valpen som har kallenavnet Phil

Ellers, så har vi endelig fått fikset gjerdet i hagen. Det tok jo bare et halvt år, haha. Mindre enn en halv dag tok det å sette det opp. Vi har også jobbet hardt for å gro så mye ugress som mulig, som dere kanskje kan se!

Jeg har også fått meg ny jobb, her: http://penelopefitstar.com/
Kort fortalt er det kvinnelige PT’er som kun jobber med andre kvinner. Både enkelttimer, bootcamptimer, trening av kommende brud, trening under og etter svangerskap osv. Jeg holder en bootcamp i uka i tillegg til egne klienter, og så blir det forhåpentligvis mer etter ferien. Jeg var enig med den nye sjefen min i at det er ikke noe vits i å skaffe meg masse klienter nå, og så bli borte i en mnd.

Sitter her nå og prøver å luke ut den beste engangsreiseforsikringen for Steve og meg før Thailand. 23 dager igjen nå! Var på spinning i går og jeg prøvde å tenke hardt på ferien hver gang det ble litt tungt :p Har ikke akkurat gått ned så veldig mye, litt, men det er ikke store forskjellen. Sånn går det når man er lat og ikke trener som planlagt.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Vi prøver igjen

  1. Mamma sier:

    Så fint det ble med gjerde! Og det bildet av Steve og hvalpen var bare herlig 🙂 Nå må du ut og luke i hagen!

Legg igjen en kommentar

