Melkesyra

Melkesyra og jeg har blitt gode venner den siste uka. Først på mandag, da vi møttes på spinning. Deretter et overraskelsesbesøk hjemme på stuegulvet med et «så raskt du klarer» kroppsvektprogram (14:56!) på onsdag. Torsdag var det bootcamp og grunnet kun tre oppmøtte av totalt fem så bestemte Melkesyra og jeg oss for å gjøre hele bootcampen og ikke kun instruere. Lørdag; deltok på sjefens bootcamp og Melkesyra fniste over skuldra på meg hele veien.
Idag var jeg helt spinnvill og dro på spinning 06:45 sammen med Kirstie som jeg trener (ha ha ahh så morsomt). Det var jo en opplevelse jeg aldri trodde jeg skulle oppleve. Gikk mye bedre enn forventet, Høy Puls og Melkesyra går hånd i hånd også tidlig på morgenen! Da jeg kom hjem tok jeg to runder med et annet kroppsvektprogram, ikke noe sånn voldsomme greier men tungt nok på morgenkvisten.

Neida. Joda.
Sitter med frokosten min nå og er trøtt, klarer ikke bestemme meg for om jeg skal jobbe på et tegneoppdrag eller snike meg tilbake i senga en times tid.
Begynner å like denne utholdenhetstreningen faktisk. Det er deilig å kjenne at jeg kan gjøre mer funksjonelle ting enn å løfte noe tungt ti ganger, at jeg kan jobbe selv om pulsen går opp, og jeg må ikke gi meg etter å ha hoppet og sprettet åtte ganger.

Holder en bootcamp i uka nå, og den fortsetter etter ferien min. Skal også starte opp en nummer to som vil foregå på lørdager, så det blir stas 🙂
Vet jo at noen av dere som leser her også gjør det samme. Del noen tips om dere orker, jeg er alltid på leting etter ny inspirasjon og nye øvelser. Spesielt hvordan dere strukturerer timene deres er interessant. Jeg bor jo i England så jeg skal ikke komme og stjele deltakere, altså! 😀

18 dager til Thailand.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Melkesyra

  1. Marianne sier:

    Jeg savner blogginnlegg fra deg, Julie! 😛

Legg igjen en kommentar

