..og trening da?

Ja, det skjer fremdeles! Med ganske høy frekvens for tiden.
Ukeplanen ser sånn her ut:
Mandag – instruere bootcamp på morgenen og delta på Steve sin plyometricstime på kvelden.
Tirsdag – delta på Steve sin styrkeintervalltime
Onsdag – fri!
Torsdag – instruere bootcamp
Fredag – instruere «Run Club» (en time rolig jogging med en gruppe damer)
Lørdag – instruere bootcamp

Litt ettersom jeg vet om jeg kan delta på Steve sine timer på kvelden så deltar jeg på min egen bootcamp mandag/torsdag. Forrige uke trente jeg seks økter og jeg kjenner at det er ikke noe poeng i det. Jeg trenger ikke bli den sprekeste personen i verden!
Det er veldig lite innholdsrikt å kun instruere tre bootcamper i uka og ikke delta aktivt selv under noen av øvelsene, så jeg prøver å gjøre så mye jeg kan. Merker likevel at det er deilig å gjøre Steve sine timer – da slipper jeg å følge med på hva alle andre gjør, og kan gi 100% med god samvittighet.

Har forøvrig fått en påminnelse om hvor KJEDELIG det er å trene kondisjonstrening rett frem på et apparat!
Måtte vente på Steve en time på mandag kvelden fordi han skulle trene noen klienter etter at gruppetimen var ferdig, så jeg satt meg på en sykkel med en tv-serie på telefonen. Jeg måtte virkelig ta meg sammen for å klare 30 minutter. Så på klokka hele tiden og tiden gikk forferdelig sakte.
Jeg tror nok at nå som jeg er vant med bootcamptrening, plyometrics og lignende så er det grenseløst kjedelig å trene lenge på et apparat alene.

PS: Syreterskelen under spensthopp osv har blitt så innmari mye bedre! Følte meg nesten sprek på mandag 😉
PPS: Vi prøver å filme litt for å sette sammen en video fra timene til Steve, en liten smakebit. Den som venter på noe godt, og så videre!
Bilde

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til ..og trening da?

  1. Trine Lise sier:

    Jammen er du flink 🙂

  2. Marianne sier:

    Makan til temperaturer dere har, da 😛 Så lite klær i februar?

Legg igjen en kommentar

