Farlig farlig

Jeg kom tilfeldigvis over denne oppskriften da jeg leste en hekleblogg (!) og etter å ha tenkt på, og drømt om, den i to dager så måtte jeg bare lage den. Fort, på butikken! Har de ikke tørkede tranebær? Ok, aprikos istedet! Sirup? DET trenger jeg vel ikke kjøpe når vi har honning i skapet. MÅ det være usaltet smør? Wops – smøret jeg hadde var «lightly salted» (og litt mindre enn oppskriften), kjør på.

Trenger jeg nevne at jeg ikke er en super kokk eller bakemester?
Tross all forventning så ble dette ekstremt spiselig. Laget det i går ettermiddag og alt er borte idag. På magist vis har også resten av sjokoladen som ble til overs og en halv pakke med kjeks forsvunnet.
2013-02-17 17.29.59
Et godt bevis på at vi IKKE KAN ha sånt i huset!

Siden sist har jeg trent, jogget, trent, trent, jogget litt mer, og ehh. Ja, det var vel det?
Tirsdag i forrige uke dekket jeg en «run club» for sjefen min og det var en RASK gruppe. Jeg er ikke en rask jogger. Det var som å dra en treig, gammel hund med på joggetur – og jeg var hunden.

Damene var ikke fornøyde med den 6km ruta jeg hadde planlagt, så de ledet veien på en 8,5km rute. La oss bare si det ble ny rekord distansemessig for meg og de stakkars knærne mine. Ja, de STAKKARS knærne mine! Jeg har ikke hatt noe problem med å jogge ca 6km med den andre gruppa, tusen spensthopp i uka osv, men denne økta var drepen. Jeg hadde vondt i knærne i tre dager og jeg skal definitivt ikke bli noe joggemonster på heltid. Plyometricsøkt any day over det der!

Marvel og jeg tok en tur til Greenwich park og gikk tur med en jente og huskyen hennes Mishka (glemte såklart å ta bilde av den andre hunden). Her er et bilde av squintface:
2013-02-14 13.26.05
Han setter jo opp verdens sureste tryne, men han var fornøyd med 1,5 time i parken, jeg lover! Greenwich park er forresten der de hadde hestesport under OL i fjor sommer, så da lærte du noe idag også.

Jeg har gjort ferdig snøfnuggteppet. Teppe og teppe. Ble vel mer en stolryggvarmer eller til nød noe man kan pynte en barnevogn med!
2013-02-15 16.57.08

2013-02-15 16.56.22
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Farlig farlig

  1. Marianne sier:

    Hahah. Føler seg høy i hatten når du som instruktør blir grusa av deltakerne 😛 At folk orker å jogge så langt skjønner ikke jeg!

    Og teppet blei fantastisk fint! 😀 Nesten så du burde fortsatt enda mer og laga et svært teppe av det. Det der kan du lett selge og tjene litt pæng på!

Legg igjen en kommentar

