Siden sist..

Kan vel begynne med det «viktigste først»; det blir ingen valp 😦 De måtte ta keisersnitt da fødselen begynte å ta for lang tid, fikk ut tre valper men kun en av dem levde. Så, det var kraftig nedtur! Vi hadde jo allerede begynt å planlegge alt mulig, legge ting til rette og så videre. Vi har sagt til oppdretterne at om de kan anbefale noen andre, så er vi interessert så lenge de kan gå god for helse og at det er en ansvarlig oppdretter.
Tror uansett planen blir at vi venter til etter Thailand, vi kunne ha fått det til å fungere om vi fikk den i mars for da hadde vi hatt mer tid til å trene den, lære den å være alene osv, men desto nærmere vi kommer, jo dårligere passer det. Så for øyeblikket er det vel det mest fornuftige at vi forblir valpeløse, selv om det selvfølgelig er trist når vi har gledet oss så mye og lenge.

Annet enn det så har vi vært i Nederland en liten tur og besøkt noen venner, fra torsdag til mandag denne uken. De bor i Rotterdam, så vi tenkte at vi skulle dra til Amsterdam på lørdagen, men det ble til at vi var i Rotterdam hele oppholdet. Jeg likte byen veldig godt, masse moderne og stilige bygninger!
Dette bildet oppsummerer ganske godt hva vi gjorde hele tiden, nemlig spise alskens junkfood vi ikke har smakt før:

Vi har også hatt besøk av en fra et gardinselskap, for å se på gardiner og finne ut av hvor mye det vil koste å få alle gardinene spesialsydd for stua, samt liftgardin/blinds for kjøkkenet. TI FØKKINGS TUSEN koster det! Haha! Jeg har andre ting jeg heller vil bruke pengene mine på, men det var jo kjekt å få litt gratis inspirasjon 😀

Min kusine kommer på besøk på lørdag, men kom til England idag. De blir i London frem til lørdag, så møter vi dem og de blir her fra lørdag til mandag. Gleder meg! Ser jo ikke familien så ofte lenger, så det er veldig stas når folk kommer over på besøk.
Så, inspirert av vennene i Nederland som vi nettopp besøkte, så prøver vi å få på plass noen flere biter i huset før vi får besøk. Vi har bestilt et lite kaffebord til stua, og på fredag SKAL VI kjøpe et teppe også. Vi må! Vi har jo vært her siden oktober!
Jeg var i butikken og kikket idag, så det står mellom to eller tre ganske lyse tepper.

Jeg liker det siste best, vi får se hva Steve mener på fredag!
Ellers har vi også bestilt en noget spesiell badematte og lysbryter til badet, skal poste bilde når de kommer! Hehe 😀
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

1 svar til Siden sist..

  1. Marit sier:

    Og lenge siden sist…jeg var her. Så synd at det ikke ble noe valp 😦 håper det kommer en ny ganske straks dere er tilbake fra Thailand 🙂

Legg igjen en kommentar